الجمعة، 27 يوليو 2012

كلمات اغنيه رامى جمال بحبك ليه


كلمات اغنيه رامى جمال بحبك ليه 

بحبك ليه حبيبى دة بردو دة يبقى سؤال 
بحبك ليه مفيش كلام يتقال 
ماتسالنيش حبيبى انا قلبى حبك ليه 
دة حبك زاى قلبى وتخلقه انا بيا 
بحبك ليه حبيبى دة بردو دة يبقى سؤال 
بحبك ليه مفيش كلام يتقال 
ماتسالنيش حبيبى انا قلبى حبك ليه 
دة حبك زاى قلبى وتخلقه انا بيا
علشان منسش انا كنت بقولك ايه 
يا حبيبى ارتاح انت اللى انا عايش ليى
دة بقالى سنين وانا بستنك 
حسيت بهواك من غير ازاى او ليه 
وبيقت وياك وطريقى معاك همشي 
طيب ليه بتخاف انا مش هنساك
متسالنيش حبيبى عللى عايش فيه 
حبيبى اسالنى قبلك كنت عايش ليه
ياريت وفرت عمرى وعشت كله معاك 
تعالى فى حضن قلبى وسبنى اعيش وياك
علشان منسش انا كنت بقولك ايه 
يا حبيبى ارتاح انت اللى انا عايش ليا 
دة بقالى سنين وانا بستنك 
حسيت بهواك من غير ازاى او ليه 
وبيقت وياك وطريقى معاك همشيى 
طيب ليه بتخاف انا مش هنساك
علشان منسش انا كنت بقولك ايه 
يا حبيبى ارتاح انت اللى انا عايش ليا 
دة بقالى سنين وانا بستنك 
حسيت بهواك من غير ازاى او ليه 
وبيقت وياك وطريقى معاك همشيى 
طيب ليه بتخاف انا مش هنساك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق