الأحد، 29 يوليو 2012

رسائل موبيلات

طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى .. 
كل العيال اتجوزوا وانا لسة جمب امى 


يا حبشتكة يا حبشتكة .. القلب من الحب اشتكى .. 
يوم دمع و حزن ويوم فرح و هشتكة 


محدش بيحبك ... محدش محتجلك . محدش بيفكر فيك ..... عارف 
انا مين ؟؟؟ ......... انا محدش 


حبيبى يا ناس حلقلى و سايق ف التنفيض .. 
قلوله يرحم قلبى و ميعملش فيها عبيط 

كان بينا شوق و محبة راحت بلوية بوزك . 
الله يحرق المحبة و يحرق اللى يعوزك 

الواحد ممكن ينسى همه ! . و ممكن ينسى ورد شمه ! .. 
بس لا يمكن ينسى حبيب طلع عين أمه 

اللى يشوفك يفتكرك فارس ف ساحته .. 
ميعرفش انك حتى الشراب شحته 

حبشوش محبوش .. طرطم مرطوش .. فسخ فسيخ .. جطسطو سجسطا 
زى الاهبل تقرا اى حاجة !!! 





يا روش و آخر روشنة .. يا طبيعى من غير تنشنة .. 

عيش عالناس كلها و متعش عليا انا 


يا ملقح جوا ف قلبى وانا قلبى مش متين .. 
من حبك جالى سكر ادينى انسولين 

وحشنى يا فرفور .. صدقنى يا امور .. من غير مالف وادور 
ف قلبى اسمك محفور 

كل يوم الساعة 4 الفجر غمض عينك قول بحبك . حتسمع صدى 
بيرد . نام يا اهبل 

حبيبى يا مدلع .. حبك عندى مولع .. نفسى اخدك و نخلع .... 
و نسيب الدنيا تولع 

حبيبى طالع فيها فاكرنى حدلعه .. 
ياما نفسى يدينى ظهره و على أفاه حلسعه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق