الجمعة، 27 يوليو 2012

كلمات اغنيه تعرف

تعرف
تعرف بس تجرح قلبى و تعذبنى بيك
انما يوم تحس بجرحى ده اللى ملكش فيه
مش هخاف من البعد همشى يعنى هيجرا ايه
تعرف بس تجرح قلبى و تعذبنى بيك
انما يوم تحس بجرحى ده اللى ملكش فيه
مش هخاف من البعد همشى يعنى هيجرا ايه
و قبل م اروح حبيبى انا عندى بس سؤال
و انا مجروح كده مرتاح و هادى البال
هقولك ايه يا ريت كل الكلام يتقال
و قبل م اروح حبيبى انا عندى بس سؤال
و انا مجروح كده مرتاح و هادى البال
هقولك ايه يا ريت كل الكلام يتقال
متهزتش و انت شايفنى بمشى قصاد عنيك
يعنى بعادى عنك عادى و ماثرش فيك
قولى ايه ف الدنيا اصعب م اللحظه دى ايه
متهزتش و انت شايفنى بمشى قصاد عنيك
يعنى بعادى عنك عادى و ماثرش فيك
قولى ايه ف الدنيا اصعب م اللحظه دى ايه
و قبل م اروح حبيبى انا عندى بس سؤال
و انا مجروح كده مرتاح و هادى البال
هقولك ايه يا ريت كل الكلام يتقال
و قبل م اروح حبيبى انا عندى بس سؤال
و انا مجروح كده مرتاح و هادى البال
هقولك ايه يا ريت كل الكلام يتقال
و قبل م اروح حبيبى انا عندى بس سؤال
و انا مجروح كده مرتاح و هادى البال
هقولك ايه يا ريت كل الكلام يتقال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق