الخميس، 26 يوليو 2012

كلمات اغنيه في عيونك

في عــيـــــونــك

في عيونك
لغز و أسرار
في عيونك
رحلة و مشوار
قلبي ده شاعر كلمات
عنده مشاعر همسات
شعر قصائد أبيات
جوّا عيونك
انا ممكن أضيّع عمري وأضيّع روحي و أضيع في عيونك
في عيونك
حسّيت بأمان
في عيونك
قلبي أنا غرقان
على كيفك ودّيني
على كيفك و ناديني
و إرميني و خلّيني
في عيونك
لو حدّ عايزني في حاجة بجدّ يحلّفني بعيونك
آاااااااااااه
تعال أتصالح على نفسي وأنا ويّاكـ
و أعيش جوّا سلام إيدك و أنا بهواك
تعال أتصالح على نفسي وأنا ويّاكـ
و أعيش جوّا سلام إيدك و أنا بهواك
و الحياة في هواكـ تبقى حياة
في عيونك
الشرق وليله وسحره
في عيونك
الغرب نسيمه و بحره
بتغرّب في بلاد و أجمع كلّ ورود بغداد
علشان عندي الليلة معاد
جوّا عيونك
تيجي نسمة من بيروت على خدّي تفوت توحشني عيونك
في عيونك
وطني وبلادي
في عيونك
أرضي و ميلادي
و حياتكـ دفّيني وفي ذاتك خبّيني
من العالم و أحميني
في عيونك
و على ورقة ياسمن أكتب أسامينا حروفها بلونكـ
آاااااااااااه
تعال أتصالح على نفسي وأنا ويّاكـ
و أعيش جوّا سلام إيدك و أنا بهواك
تعال أتصالح على نفسي وأنا ويّاكـ
و أعيش جوّا سلام إيدك و أنا بهواك
و الحياة في هواكـ تبقى حياة

في عيونك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق