الخميس، 26 يوليو 2012

كلمات اغنيه احلم ليه تامر حسني

واحلم ليه 
وانا وياك دنا لامس بأيدي ملاك
واتمنى ايه يا حبيبي وانت أدام عنيا
ولا حسيت غرام أبلي
ولا عرفت الي جوا عني
حبيبي خلاص بأيت انا ليك وانت بأيت ليا
ما يهمنيش الي فات من عمري 
اي ولي فاضل ليه
فيك انا عايشو ليك
وانابين اديك اي 
شيء ما يهمنيش
اصلي كنت هموت وعيش
عمري بعينيك 
انا من زمان
ألبي نفسو يعيش معها
وكان حلمي افضل معها
عشت عمري دا كلو ليها
كل الي كان من حياتي
لأيتو فيها نفسي اكمل عمري بيها
وبأى جمبها بين اديها
انا من زماااان ألبي نفسو يعيش معها
وكان حلمي افضل معها
عشت عمري دا كلو ليهاااا
كل الي كان من حياتي لأيتو بيها نفسي اكمل عمري بيها
وبأى جمبها بين اديها
امممممممممممممم
تفرأ كتير اني حلم حلمت بي 
تصحى يوم فجأه تلأيه أدام
عينيك
انت الوحيد الي لما بكون معاه
بلأه روحي مصدأه وداايبه في
ما يهمنيش الي فات من عمري 
اي ولي فاضل ليه
فيك انا عايشو ليك
وانابين اديك اي 
شيء ما يهمنيش
اصلي كنت هموت وعيش
عمري بعينيك 
انا من زماان
ألبي نفسو يعيش معها
وكان حلمي افضل معها
عشت عمري دا كلو ليها
كل الي كان من حياتي
الأيتو فيها نفسي اكمل عمري بيها
وبأى جمبها بين اديها
انا من زمااااااااااااان
************
كل الي كان من حياتي
لأيتو فيها نفسي اكمل عمري بيها وبأى جمبها بين ايديها
بحبك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق