الخميس، 26 يوليو 2012

كلمات اغنيه مُــتــفائــلـــة

مُــتــفائــلـــة

بصراحة لو عندك نية تيجي ليّا تتعرف بيّا
أنا وحده عادية رايحة معاك دنيا وجاية
بني آدمة ليّا وعليّا وأنا مش مثالية
بصراحة حاسّة معاك إني شايفة أنا حاجة مني وحاجة منّك فيّا
متفائلة إنّي أبقى أنا إلّي إنتَ بتحلم تلاقيها
بطبيتها وبراءتها طبيعتها فيها وفيها
هتلاقي فيّا حاجة حلوة انا أتحبّ عليها
وعيوبي الّي شايفها في حبكـ ليّا تحلّيها
بأقل كلمة أنا بأتضايق ولكني برجع في دقايق
وأتراضى بسرعة أنا أصْلي من جوّايا طفلة
وساعات كتيرة بكون عاقلة وساعات مندفعة
تفهمني غلط لمّا تشوفني بس إنت بعد ما تعرفني
تلاقيني متواضعة
متفائلة إنّي أبقى أنا إلّي إنتَ بتحلم تلاقيها
بكسوفها وخوفها لّما تشوفها وتتعرّف بيها
هتلاقي فيّا حاجة حلوة انا اتحبّ عليها
وعيوبي الّي شايفها في حبك ليّا تحلّيها
متفائلة إنّي أبقى أنا إلّي إنتَ بتحلم تلاقيها
بطبيتها وبرائتها طبيعتها فيها وفيا
هتلاقي فيّا حاجة حلوة انا اتحبّ عليها
وعيوبي إلّي شايفها في حبكـ ليّا تحلّيها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق